Pagina's

vrijdag 21 mei 2010

De zon op je bol!

Goedemorgen! 


Nou, en dat kunnen we wel zeggen ook! Na weken regen en bewolkt weer hebben we nu sinds twee dagen een lekker zonnetje op ons bolletje. Ik zit nu lekker in mijn tuintje, hondje ligt op het gras te genieten en mijn granny-square tas ligt voor de laatste loodjes naast me. En noem het maar laatste loodjes! Sjonge, als ik een project bijna klaar heb dan kan ik mijn ongeduld om hem klaar te hebben bijna niet bedwingen!



De zijkanten moeten nog gehaakt worden maar de onderkant en de achter/voorkant zijn klaar. De onderkant moet ik er nog opnaaien en ik werk nu aan de hengsels.
The sides of my grannie-square bag are'nt finished yet, but I've sewn on the back of the bag. The bottom is ready to be sewn on and I'm working on the handles now. 






Gisteren ben ik met mijn Kleinste Jongen op schoolreisje geweest naar een boerderij waar ze allerlei spelletjes hebben gedaan. De kinderen vonden het geweldig maar ik was 's avonds kapot! Ik heb nog wel wat foto's gemaakt;

I went on a schooltrip to a farm with my Youngest Boy yesterday. The weather was great and the kids had a lot of fun but I was exhausted yesterday evening. I did make some pictures during the day;


Zo, en dan nu weer doorhaken aan mijn tas! *hakie-hakie*

Liefs,
the Crafty Witch

2 opmerkingen: