Pagina's

maandag 5 december 2011

Stippen en strepen. ** Polkadots and stripes

Terwijl ik nog druk haak aan mn Funky Ripple zal ik deze foto nog even met jullie delen. De colsjaal van mn meissie is klaar, past bij haar jas en fiets! Ze is er zo blij mee! :)
Stippen en strepen!



I finished the scarf for my little girl 2 weeks ago and she is very happy with it! It matches with her Polkadot coat and red bike. At the moment I'm hooking the Funky Ripple!
Polkadots and stripes!



Liefs**Love,
Saskia

11 opmerkingen:

  1. I Love that scarf! It is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk hier word ik nou blij en vrolijk van :-)

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous! I keep showing it to my dd!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt supermooi, ze ziet er fantastisch uit! :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cuuuuuuuuuuuute!! She's adorable!!
    ****************************************
    *M*E*R*R*Y* * *C*H*R*I*S*T*M*A*S*!*
    ****************************************
    ((hugs)), Teresa :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh... lovely ripply scarf on a lovely red spotty coat lovely little girl...:)x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof ! en eigenlijk is dat een erg toffe combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen