Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

200 Happy Squares: Square #4

Dag 4** Day 4
3 januari ** january 3rd
Square #4


Snoep! Daar ben ik dol op!! Maar.. na de bourgondische Kerst is het verstandig om even niet te veel te snoepen! Daarom heb ik vandaag een Happy Square in snoepkleurtjes gemaakt.
**
Candy! I...love...candy!! But after the holidays it's wiser to stop eating candy for a while.. ;o) That's why I made a square in candy colours today!





Na wat tellen merkte ik dat ik op driekwart van de Ripple deken ben! Yay!
**
I counted my rows yesterday and guess what? I only need 14 more rows! Yay!

Liefs** Love
Saskia

8 opmerkingen:

  1. Leuke variant grannies: van binnen rond en van buiten vierkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit hoor !
    ik heb er ook alweer een klaar ben benieuwd hoelang de meesten het vol houden :D

    Groetjes Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ripple deken wordt prachtig! Succes met de laatste kwart! En je granny's..... wauw. Heel mooi. Jij snoept verstandig ;-) en wij genieten mee van jouw moois.

    BeantwoordenVerwijderen