Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Nieuw! / New!


Ja, jullie zien het écht goed. Na bijna tien maanden weer een blogupdate. Zoals jullie zien is mijn blognaam en het uiterlijk van mijn blog veranderd. Dat is niet het enige wat er is verandert afgelopen jaar, maar daarover later meer.
Een nieuw begin hier dus! Met veel nieuwe projecten! Want ik heb het afgelopen jaar bepaald niet stilgezeten! 

Maar dit was mijn momentje om even 'Hoi!' te zeggen ! Tot heel snel!

**

Yes, it's really true, after almost ten months since my last blogpost finally another blogupdate! As you can see my blogname has changed, the layout has changed but that's not all that has changed last year. But more about that later!

A new start here on blogger! With loads of new projects because there are lot's of projects I made last year that I can't wait to show you!

For now I just wanna say; Hi! I'm back! See you real soon!

Liefs **Love
Saskia

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer terug bent! Ik had laatst al een keertje je blog op gezocht om te kijken of ik misschien een update gemist had.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe projecten!

    BeantwoordenVerwijderen